Recepční/administrátor/ka školení
Přispějte s námi k záchraně lidských životů!
Náplň práce:
- Zodpovědnost za kompletní agendu a chod recepce
- Péče o příchozí návštěvy - přivítání, doprava, občerstvení apod.
- Administrativa spojená s chodem recepce (pošta, distribuce informací, komunikační média)
- Administruje systém školení (organizace, doklady ke školením, správa databáze)
- Evidence a kontrola zdravotní prohlídek zaměstnanců
- Kontaktní osoba pro spolupráci s dodavatelem stravování, zlepšování stravování
- Zodpovědnost za interní program Recognition - ocenění zaměstnanců
- Je součástí HR oddělení, meetingů a podílí se a vede přidělené HR projekty
Jak by měl vypadat ideální kandidát?
- Praxe na obdobné pozici výhodou
- Aktivní znalost anglického jazyka
- Proaktivní přístup k práci, schopnost vyhledávat příležitosti pro zlepšení
- Práce s Office na pokročilé úrovni
- SŠ vzdělání
- Schopnost a ochota pracovat v motivovaném týmu
Co můžeme nabídnout my?
- Smysluplnou práci v oboru výroby lékařských prostředků
- Zázemí silné stabilní nadnárodní společnosti
- Prostor pro inovativní myšlenky a jejich realizaci
- Spolupráce s motivovanými zdatnými kolegy
- Možnost osobního i kariérního růstu
- Systém zaměstnaneckých výhod
- Pravidelné akce pro zaměstnance
Naše benefity
Týden dovolené
navíc

Dotované závodní
stravování
